.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ساری و میاندورود :
جریان عملگرایی(حامیان عبوری) روی لیست اصلاح‌طلبان ساری تاثیر گذاشته است
شمال نیوز : وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا جریان عملگرایی ساری و حامیان شهردار ساری روی گزینه دوم لیست اصلاح‌طلبان تاثیر منفی گذاشته است یا خیر، گفت: قطعا جریان عملگرایی ساری روی لیست اصلاح‌طلبان ساری تاثیر گذاشته است.....
جریان عملگرایی(حامیان عبوری) روی لیست اصلاح‌طلبان ساری تاثیر گذاشته است

شمال نیوز : سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ساری و میاندورود گفت: جریان عملگرایی ساری روی لیست اصلاح‌طلبان ساری تاثیر گذاشته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، رضا زرین‌کمر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه نیازمند مشارکت همه گروه‌های سیاسی در این دوره از انتخابات هستیم، افزود: مردم هرچه قدرتمندتر در این دوره از انتخابات شرکت کنند موجب اقتدار و افزایش امنیت جهانی ایران اسلامی در جهان می‌شود.

سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ساری و میاندورود با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه اصلاح‌طلبان در سال جاری آرایش سیاسی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود، اضافه کرد: یکی از مشکلات ما در ابتدای آغاز نام‌نویسی تعدد کاندیداها بوده است.

زرین‌کمر شرط قرارگرفتن در لیست اصلاح‌طلبان را عضویت در مجمع عمومی اصلاح‌طلبان، اظهار اصلاح‌طلبی کاندیدا و حضور در جلسه شورای اصلاح‌طلبان دانست و تصریح کرد: روند تایید صلاحیت شورای نگهبان تمامی معادلات اصلاح‌طلبان را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه بعد از روند تایید صلاحیت‌ها فقط علی‌اصغر یوسف‌نژاد را مورد حمایت قرار دادیم، اضافه کرد: خانم زمانی، کوروش جعفری و محمد دامادی با حضور در شورای اصلاح‌طلبان اعلام آمادگی کردند تا در لیست ما قرار گیرند.

سخنگوی شورای اصلاح‌طلبان ساری و میاندورود با اشاره به اینکه بعد از اعلام مرحله دوم تایید صلاحیت‌ها محمد دامادی گزینه دوم اصلاح‌طلبان از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود معرفی شد و هیچ اصلاح‌طلب دیگری از این حوزه تایید نشده بود، افزود: در رای گیری شورای اصلاح‌طلبان ساری محمد دامادی با اختلاف زیادی نسبت به دیگر کاندیداها در لیست قرار گرفته است.

زرین‌کمر با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم کل نمایندگان مجلس را اصلاح‌طلبان تشکیل دهند چون می‌خواهیم مجلسی معتدل داشته باشیم، گفت: کوروش یوسفی در لیست قطعی اصلاح‌طلبان بودند اما خیلی دیر تایید شدند.

وی با بیان اینکه امیدواریم مشارکت گسترده در انتخابات آینده صورت گیرد، اظهار کرد: محمد دامادی و علی‌اصغر یوسف‌نژاد جزو گزینه‌های اصلی لیست اصلاح‌طلبان ساری و میاندورود هستند.

زرین‌کمر در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا یوسف‌نژاد و حامیان او حمله شدیدی نسبت به دامادی داشتند و این در حالی است که دامادی و یوسف‌نژاد در یک لیست قرار دارند، گفت: انتظار خیلی اجباری نداریم که این گزینه‌ها با یکدیگر تعامل بسیار نزدیک و مشترکی داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا جریان عملگرایی ساری و حامیان شهردار ساری روی گزینه دوم لیست اصلاح‌طلبان تاثیر منفی گذاشته است یا خیر، گفت: قطعا جریان عملگرایی ساری روی لیست اصلاح‌طلبان ساری تاثیر گذاشته است.

گفتنی است جریان پر اقبال عملگرایی که حامیان شهردار ساری مهدی عبوری آنرا شکیل داده اند ،  روز گذشته از علی اصغر یوسف نژاد و عباسعلی ابراهیمی حمایت کرده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.